نیاز صنعت

رویه‌های بازگرداندن کالا :

هدف نیاز صنعت همواره رضایت و آرامش خاطر مشتریان بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. باوجوداین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌شده است.

اگر کالای خریداری‌شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

اگر کالای خریداری‌شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد خریدار فرصت دارد از زمان تحویل کالا تا پایان ۷ روز به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتی‌که کالا در کارتن یا جعبه اصلی محصول بازگردانده شود امکان‌پذیر است
هرگونه تغییرات و مخدوش نمودن بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اشکال فنی و ظاهری اهم از شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود شامل رویه بازگشت کالا نمی‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل‌ونقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری‌شده ازنظر مشخصات، ظاهر فیزیکی با اطلاعات پیشنهادی تامین کننده مغایرت داشته باشد:

اگر کالای خریداری‌شده با اطلاعات در سایت مغایرت داشته باشد خریدار می‌بایست طی ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا واحد خدمات پس از فروش را در جریان موضوع جهت اقدامات لازم قرار دهد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل‌مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج‌شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده‌نشده باشد
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج‌شده در کاتالوگ و شماره فنی محصول است.

درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد– درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتی‌که کالا در کارتن یا جعبه اصلی نیاز صنعت بازگردانده شود امکان‌پذیر است.

اگر کالای خریداری‌شده، آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتی‌که کالا در کارتن یا جعبه اصلی نیاز صنعت بازگردانده شود امکان‌پذیر است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده‌ نشده باشد
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌ها اطلاع داده شود. اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود

اگر در اثر حمل‌ونقل، آسیب‌دیدگی ایجادشده باشد:

آسیب‌دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود
با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل‌ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل‌ونقل است و نیاز صنعت تنها در صورت تائید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند